Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-06-2017, 18:53 door Anoniem

Door Anoniem: De vraag is meer voor wie dit iets toevoegd. De mensen zonder handbagage uiteraard, die kunnen doorlopen. Maar stonden ze in een generieke rij, dan zouden ze ook niet bepaald bijdragen aan de lange wachttijd. Om de zelfde reden.. Er is niets te controleren. Een tweede generieke balie daarintegen zou voor iedereen versnelling betekenen, maar ja.. dat is een investering en kost geld. De vergelijking met een kassa gaat in zoverre mank dat het daar niet gaat om het stimuleren van de klant om zo weinig mogelijk te kopen. Het venijn zit inderdaad hier in. Nu voelt dit voor mij aan als een betrekkelijk klein incident, maar Schiphol heeft in de afgelopen jaren al vaker kans gezien met een faux-pas op de radar te verschijnen, ook ernstiger en veel ernstiger. Op een gegeven moment ontstaat bij mij een beeld van een organisatie die qua klantgerichtheid danig de weg kwijt is. Gelukkig zijn er steeds meer alternatieven. Op intercontinentale vluchten is recent het luchtruim vrijgegeven voor nieuwe ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha