Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-06-2017, 23:42 door Anoniem

Door Anoniem: Anderhalf jaar geleden vond ik op de straatweg voor de geldautomaat een bankpas van een groene bank. Er waren al een paar auto's overheen gereden... Thuis heb ik de klantenservice van deze idieele bank gebeld, wel netjes mijn naam gezegd, & de vrouw die me te woord stond vroeg me alleen de gegevens van de kaart, bedankte me uitbundig voor het vinden & melden, vertelde me nog dat de kaarten onmiddellijk geblokkeerd waren, & de eigenaar per ommegaande 3 nieuwe passen toegestuurd kreeg, & of ik zo vriendelijk wilde zijn om de door te knippen. Zo geschiedde... :-) Ik vertel deze anekdote als idee voor een ieder die wil experimenteren met het doorzagen of -boren van de rfid-antenne op de bankpas: Mocht je daarna een nieuwe pas nodig hebben, leg die dan even onder een autoband, laat die er een paar keer overheen rijden, & laat daarna een vriend de bank bellen over de "gevonden" bankpas. Verder heeft alleen de ABN-Amro nog contactloos-loze betaalkaarten op aanvraag. Tot slot heb ik een PDF gevonden ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha