Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-07-2017, 19:36 door Anoniem

Door Anoniem: Jumbo heeft al zoiets zonder smartphone, met een kastje wat je mee de winkel inneemt samen met je mandje ( niet overal ). Je moet dat kastje nog steeds bij een kassa inleveren en dan reken je daar af wat je allemaal zelf gescand hebt. De plus doet (deed?) iets vergelijkbaars (ook niet overal). Dat afrekenen doe je overigens nog steeds bij een mens (en dat kan contant). Niet zoals bij de Albert Heijn waar je de waren door een security scanner in fel oranje moet halen en daar dan je pinpas in moet steken, geen andere optie. Door karma4: Vroeger werd het opgeschreven (geen betaling) de werd met de loo uitbetaling eind van de week gedaan. Ja, maar dan heb je ook niet jouw bank, en hun bank, en de betalingsverwerker, en daar dan weer verschillende tussenpartijen tussen, en zo verder, voor nodig. En dan blijft er ook niet overal transactiedata aan de strijkstok hangen, minstens zeven jaar opgeslagen door elk bedrijf waar het langs komt want financieel en de fiscus is niet zo snel. Die keten van ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha