Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-07-2017, 15:26 door Anoniem

Eerlijk gezegd weet ik niet hoe vaak het voorkomt, als ik weer eens zo'n email krijg van een bank/Paypal/""uw credit card maatschappij" negeer ik deze. Ik was geneigd om hetzelfde te doen bij de email van "Essent", maar ik verwachtte een kaart voor het opgeven van de meterstanden/het is weer die tijd van het jaar. En bij nader onderzoek leek de email misschien toch wel "echt". Met wel wat "onduidelijke" links voor een login. Op de website van Essent zelf bleek het "opnamekenmerk" wel te kloppen, dus daar kon ik alsnog het één en ander invullen. Normaal handel ik dit soort zaken af op papier; het schijnt dat ik een evt. klacht via een 0900 nummer mag doorgeven ... Ik weet eerlijk gezegd niet hoe vaak het voorkomt dat bedrijven (als banken, verzekeringsmaatschappijen etc.) dit soort gevaarlijke emails versturen. Maar als mensen dit soort emails serieus moeten nemen, gaat het natuurlijk wel eens fout ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha