Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-07-2017, 10:49 door Anoniem

Dit gaat tot gevolg hebben dat allerlei noodbackups van klantdata rond gaan blijken te blijven slingeren bij allerlei "IT dienstverleners" en/of je wordt een standaardpapier "ff tekene" onder de neus geduwd. Ik wil ook even aantekenen dat als de data zo vreselijk belangrijk is voor de bedrijfsvoering, waarom heeft eiseres niet zelf voor backups gezorgd? Je kan dit net zo goed uitleggen als het de dienstverlener in de schoenen schuiven van klantfalen. Als de ITer data nog had kunnen redden had'ie het wellicht inderdaad moeten doen, maar we kijken dan al tegen een diep falen van de dokter tegenover haar patienten aan. Lijkt me dat daar ook een stukje veronachtzaamde verantwoordelijkheid ligt. Er zit ook een stukje "groter plaatje" bij, namelijk dat klant dus kennelijk het apparaat als een compleet en betrouwbaar functioneel brok techniek ziet, wat helemaal niet met de werkelijkheid strookt, ziedaar noodzaak tot backups, onderhoud, en dergelijke. Dit terzijde. Practisch, hoe ga je dat doen? Nou, er zal geen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha