Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-07-2017, 14:59 door Anoniem

Door Anoniem: Mij lijkt het anders toch een relevante eis, dat een professionele gebruiker van een geautomatiseerd systeem zorg draagt voor een adequaat en goed functionerende backup. Een artsenpraktijk, die niet heeft (laten) zorgen voor een backup oplossing, die werkt en dagelijks goed functioneert, brengt zelf zijn data in gevaar. Het enige wat de IT-dienstverlener dan moet doen, is het vragen om het aanmaken van een extra backup, voor met zijn werk te beginnen. De IT-dienstverlener en de partij die gezorgd had voor een goed functionerende backup zijn dezelfde. Daar gaat het juist om. Mag de artsenpraktijk van de IT dienstverlener verwachten dat deze op zijn verzoek een backup kan inregelen en dat daar op terug gevallen kan worden bij problemen. Ja, kennelijk. Of dat in het geval van de vraag aan de kop van dit topic ook zo is dat is wellicht wat lastiger omdat daar niet zo duidelijk bij staat dat de IT dienstverlener meer voor die klant doet dan alleen een speficiek stuk software upgraden.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha