Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-07-2017, 17:33 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Ik wil ook even aantekenen dat als de data zo vreselijk belangrijk is voor de bedrijfsvoering, waarom heeft eiseres niet zelf voor backups gezorgd? Je kan dit net zo goed uitleggen als het de dienstverlener in de schoenen schuiven van klantfalen. Heb je gelezen wat Arnoud schreef? 'Voorop staat dat je als "redelijk bekwaam en redelijk handelend ICT-dienstverlener" er niet zomaar op mag vertrouwen dat de backup die de klant zelf claimt te hebben, goed genoeg is'. Zelfs dan blijft het punt staan, want de bedrijfsvoering is een continue iets. Waarbij een enkele gebeurtenis een incident is en dus niet teniet doet de noodzaak tot continuiteit van de bedrijfsvoering te waarborgen. Dat laatste is waar dat stukje commentaar over gaat. Overigens lijkt eiseres de ITer (eerder?) ingehuurd te hebben voor precies dit (Whacko 13:50; ik heb het verder niet nagekeken), wat betekent dat de ITer op zijn eigen zwaard gevallen is. En dat detail maakt het ineens hele andere koek, in ieder geval voor ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha