Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-07-2017, 19:28 door Anoniem

Zoals ik al in een eerdere reactie heb geschreven, dat ik een COMODE certificaat opgehaald, en deze liet zich naadloos in Thunderbird certificaatbeheer importeren, en in het bewuste mail account activeren. Nochtans kon ik geen versleutelde of gesigneerde mail vanuit dat account versturen. Dankzij de tip die naar de website voor het installeren van SMIME certificaten verwees, bleek dat er eerst in het Thunderbird certificaten beheer een corresponderend vertrouwenscertificaat van CMODE moest worden ge geinstalleert. In dit geval COMODO RSA Client Authentication and Secure Email CA die niet in Thunderbird CB aanwezig was. Ik vond deze in het Certificaten beheer van Internet Opties. Deze heb ik in het Thunderbird CB geïmporteerd, en nu werkt deze mail account met ondertekenen en versleutelen. Uiteraard gelet op het feit dat ik alleen maar een private en publieke sleutel van dit certificaat bezit, kan ik alleen maar naar deze account mailen. Nu heb ik o.a. e-mails met verscheidende lettertypen en een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha