Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-07-2017, 09:17 door Anoniem

Door Anoniem: Als ik bij een klant werkzaamheden uitvoer zoals een software-upgrade, ben ik dan verplicht om backups te maken van zijn data? Of kan ik hem laten tekenen dat hij dat risico neemt? Als je een professional bent, stel je deze vraag niet en zorg je dat je zaken gewoon goed regelt. Bij mij zal de vraagsteller als IT dienstverlener niet welkom zijn. ... Waarschijnlijk snap jij dan niet helemaal wat de consequenties zijn voor deze ingehuurde IT dienstverlener. Als professional is het juist belangrijk deze vraag te stellen (dit laat meteen zien dat je meedenkt met de organisatie als er een kans is dat data verdwijnt en/of verloren gaat). Deze ingehuurde IT dienstverlener krijgt te maken met andermans data/gegevens/en dergelijke, van de organisatie. Als dit verloren gaat (zie uitleg antwoord) krijgt hij dit voor zijn voeten. Misschien zegt de opdrachtgever inderdaad wel "ik neem dat risico". Heel onprofessioneel om te zeggen "bij mij zal de vraagsteller niet welkom zijn"...alsof jij heel je leven de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha