Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-07-2017, 10:29 door Anoniem

Je verweer is wat bleek als je het stuk nog een goed leest. Als dienstverlener ben je aansprakelijk, en dat is zo gek nog niet. Een goede voorbereiding is het halve werk en de klant zal je inzet weten te waarderen. Ik ben dan ook wel benieuwd wat je reactie is wanneer de omgeving van de klant ne je arbeid wel in elkaar stort. Door Anoniem: Ik neem een 1TB USB 3.0 disk mee en dump een image erop. Doe ik de dag ervoor. Kan ik gewoon weggaan en kost ook niks extra. De disk mogen ze erna houden. Elke dag zal er een incremental backup gedraaid worden dan. Even de disk eraan en daarna in de kluis. Simpeler wordt het niet. Ik neem aan dat bijv. een huisarts met academische achtergrond dit ook wel lukt. <einde> TOP, goede en verstandige oplossing. Zo'n disk wil de klant beslist op de factuur wel terug zien, Daar mag je terug komen. Komt ook veel professioneler over dan met de botte bijl door de Toko rennen. (kom ik vaak tegen) 3 dingen te gelijk doen en dan 3x verkeerd. Een Professional doet alles met beleid.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha