Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-07-2017, 16:02 door Anoniem

Ha, ik heb voorlopig een "workaround vooruitbladermethode" gevonden. :-) Ga bijvoorbeeld naar https://www.catalog.update.microsoft.com/Search.aspx?q=june%202017 Dan doe je "next" rechtsboven in de hoek om naar de volgende pagina te gaan. Daarna klik je linksboven op FAQ (opent in dezelfde browser Tab) Dan ga je met de browserknop "een pagina teruggaan" weer terug. Bij mij komt dan de melding "Probleem bij het laden, dit document is niet meer beschikbaar.....enzovoorts" Klik op de knop "opnieuw proberen" van deze foutpagina en bevestig dat nog eens als de browser daar om vraagt. En voila, gefeliciteerd: u bent weer een pagina verder gekomen! En zo kan je doorgaan. Het is wel omslachtig, maar totdat het gerepareerd is kan je met de nodige extra moeite nu weer vinden wat je zocht als je op hete kolen zit. (terugbladeren met "previous" op dezelfde manier werkt niet!!!)

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha