Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-07-2017, 18:11 door Anoniem

Iedere dag dient er een Back-up gemaakt te worden. Verwisselen van de dagschijven dient iedere dag te gebeuren. Anders risico dat er gegevens verloren gaan over meerdere dagen. Bij [gedaagde] wordt er twee wekelijks een back-up gemaakt.’ En uit die regel van een bezoekverslag trekt de eiseres de conclusie dat het ICT-bedrijf elke 14 dagen een backup maakt, en de rechter "gebruikt" dit vervolgens om aan te tonen dat de ICT-er het grote belang van een backup kende? Tjonge jonge wat een draaibank. Ik vrees dat het ICT-bedrijf destijds niet duidelijk genoeg heeft gecommuniceerd, maar de klant is normaalgesproken verantwoordelijk voor de backup. Dat is ook wat in de ICT-wereld al jaren gebruikelijk is. Anders kost het heel veel centjes voor wat eigenlijk een dom werkje is. Daarbij zal in de meeste gevallen de systeembeheerder beter weten wat er gebackupt moet worden dan een ICT-serviceman. Hier bij uitzondering dan misschien eens een keer niet. Bij medici moet je inderdaad een foolproof systeem hebben, want ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha