Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-07-2017, 20:02 door karma4

ligt het toch genuanceerder https://www.promedico.nl/nieuws/uitspraak-ict-dienstverlener-aansprakelijk-verloren-praktijkgegevens/ Een incomplete of corrupte backup kan ook. Maak je een backup van de bestanden van een draaiend dbms dan kan het backup programma zeggen prima gelukt en als je de boel restored de boel onbruikbaar lijken. De oorzaak in caches die niet weggeschreven zijn en waar het OS niet standaard in lock mechanismes voorziet of dat die uitgeschakeld zijn. Hoe vaak ik die fout niet gemaakt heb zien worden en de beheerder van de backup glashard beweert dat alles perfect gedaan is.... oeff. vingers te kort. https://www.promedico.nl/wp-content/uploads/2016/04/160331-Systeemadvies-Promedico-VDF.pdf Bevat de systeemachtergrond. Afgeraden wordt om werkstations voor serverfunctie te gebruiken, De MS sql instructies https://docs.microsoft.com/en-us/sql/relational-databases/backup-restore/plan-and-perform-restore-sequences-full-recovery-model Zou het gaan om promedico ASP dan draait alles in de cloud ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha