Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-07-2017, 11:41 door [Account Verwijderd]

Eindelijk tijd om de door Anoniem, 13-07, 16:02 geposte work-around te testen. Browser: Pale Moon 27.4.0 (Voor alle duidelijkheid Pale Moon is een andere Mozilla build die sterkt gelijkt op FireFox 24) Geteste URL https://www.catalog.update.microsoft.com/Search.aspx?q=june%202017 - 2 maal geklikt op 'volgende' zonder resultaat. - geklikt op 'veelgestelde vragen' - browserknop pagina terug' Dan komt de melding 'Document expired. The requested Document is no longer available in Pale Moon's Cache' etc. etc. - geklikt op de knop 'Try again' Dan komt een dialoogvenster: 'Confirm' - hier geklikt op 'resend' en.... kom dan weer terug op pagina 1 van de resulatenpagina, - nu geklikt op 'refresh' en ik kom uit op pagina twee, https://www.catalog.update.microsoft.com/Search.aspx?q=june+2017 Naar pagina 3 gaan lukt daarna wel via de knop 'volgende' Naar pagina 4 weer niet. Vervolgens de bovenstaande procedure opnieuw uitgvoerd en dan kom ik op pagina 4. @Spiff, Ik denk dat je voorzichtig mag concluderen dat de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha