Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-07-2017, 22:58 door Anoniem

Door karma4: Als de klant bijvoorbeeld ook een, op dat vlak professionele partij is zal nmm de rechter minder snel de schade volledig aan een leverancier wijten . (zie allerhande overheids-IT falen, en nogal weinig schadeclaims) . Als je een beetje weet wat daar speelt is da niet verrassend. Er zijn nogal vaak innig klant/leverancier relaties denk eens aan uwv/ibm en neem eens aan dat het een standaard cultuur is bedrijfsleven en overheid. Claims verstoren dat, beter is het interne eigen personeel de schuld te geven. Gewoon naar de leverancier luisteren ook al zit die er volledig naast en gaat het mis. Iets van die cultuur zie ik in deze zaak terug. Ah, de grote complot theorie van het groepje T-shirts met baard in de hoek die alles doorzien maar waar nooit iemand naar luistert. Claims waarbij de klant zelf (ook) een belangrijk aandeel gehad heeft in beslissing en aansturing , en de klant gezien kan worden als een professionele partij zijn gewoon heel moeilijk toegewezen te krijgen. De klant die met ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha