Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-07-2017, 11:22 door Anoniem

Eens, je moet als consument door veel hoepeltjes springen om online iets te kunnen regelen, echter vinden we het ook allemaal prettig dat we hiervoor niet meer naar het postkantoor of gemeentehuis hoeven, toch? Daarnaast is meermaals gebleken dat DigiD in haar huidige vorm niet meer voldoet als veilig middel om in te loggen, daarom is doorontwikkeling naar een veiligere versie nu eenmaal noodzakelijk. Een versie die nog niet gehacked is. We hebben er allemaal baat bij dat de overheid zekerheid wil over jou identiteit als je online iets wilt regelen. Zo voorkomen ze namelijk dat er iemand die zich voordoet als jou (erg makkelijk, check je Facebook anders even. en die kopie van je paspoort in je email) bijvoorbeeld zorgtoeslag aanvraagt en deze op zijn/haar eigen rekening laat storten. Die mag jij daarna gewoon terugbetalen.. Het niveau 'substantieel' is overigens geen uitvinding van de Nederlandse overheid maar van de Europese Unie (eIDAS verordening). Over die bewoording kunnen we het best nog even hebben, ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha