Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-07-2017, 16:34 door Anoniem

Door john west: Ziggo heeft ongemerkt een modem update (firmware ?) gedaan software oud 9.9.5012 nu 9.9.6008 Hier kwam ik achter omdat ik niet meer kon inloggen op solaredge. Ik heb problemen met inloggen van https://monitoring.solaredge.com/solaredge-web/p/site/ de laatste 2 dagen. Maar via VPN, andere DNS /IP ging het wel. Ligt het aan de router Asus Rt-AC3200 of aan de Ubee ?? Dit geldt voor de Samsung smartphone - tablet -ook de computers kan ik niet op de normale wijze inloggen . Andere adressen werken perfect. Je heeft aan dan je niet meer kan inloggen. Maar wat is dat voor een user benadering? Sorry dat ik het zeg.... Kan je de DNS naam wel resolven? Kan je de FQDN pingen? Krijg je wel de inlogscherm te zien van de website? Krijg je bij het inloggen een bepaalde foutmelding? Heb je beide al een keer geherstart? heb je het ook geprobeert via ee LAN kabel? Of alleen via WiFi? Heb de de bovenstaande al eens geprobeerd zonder de Asus router? Staat je Ubee modem in Bridge of als standaard NAT ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha