Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-07-2017, 08:24 door Anoniem

Door Anoniem: Grappig, "vroeger" vond men het nog fijn als de winkelier de klanten kende en zonder naar hun naam te vragen precies wist onder welke naam ze de openstaande bedragen moesten noteren, en "nu" is het herkennen van je klanten ineens niet goed meer? Nouja, bij het bekende groepje bezoekers hier dan. Die winkelier was overzichtelijk, een mens van vlees en bloed waarvan klanten een heel behoorlijk beeld hadden met wie ze te maken hadden. Nu hebben ze te maken rekencentra van grote bedrijven waar onzichtbare mensen op het idee kunnen komen dat er geld met de verzamelde data te verdienen valt op manieren die volledig aan het zicht zijn onttrokken van de klanten. Het bekende groepje bezoekers hier snapt misschien beter dan de gemiddelde klant hoe grootschalig zoiets kan zijn en hoe weinig overzicht erover en invloed erop je hebt. Als de winkelier iets deed wat je niet aanstond kon je hem erop aanspreken. Nu is het maar de vraag of je überhaupt nog kan achterhalen hoe iets dat je niet aanstaat tot ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha