Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-07-2017, 13:38 door Anoniem

Wat AGM_Anton zegt. Controleer of de nummers in het belgeheugen staan van de DECT telefoon. Maak daar foto's van, want dat kan bewijzen dat er niet via die telefoons is gebeld. Sommige telefoons hebben logs die datum en tijdstip weergeven. Om te voorkomen dat er niets wordt gewist moet er niet meer gebeld worden totdat dit is gebeurt. Daarna kun je onderzoeken wanneer er gebeld zou zijn op de gespecificeerde Ziggo rekening. Gebeurde het bellen op tijdstippen dat er niemand thuis was, was het 's-nachts, of kort na een ander gesprek? Vergelijk de tijdstippen met de logs van de telefoons. Zijn de nummers steeds opnieuw gebeld, is er steeds even lang gebeld? Het nummer wordt hier genoemd: https://forum.telfort.nl/factuur-337/is-dit-normaal-43773 Aangezien het nummer bekend is in verband met misbruik denk ik dat de provider ook een verantwoordelijkheid heeft om zo'n nummer preventief te blokkeren of in ieder geval actief te monitoren op misbruik. Misschien is er een DECT telefoon van buiten de deur gebruikt? ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha