Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

31-07-2017, 17:07 door Anoniem

Door Anoniem: Het idee dat call details records uit een oudere periode van voor dit abonnement_herschreven_ worden naar een nieuwe tijd/datum vereist vrijwel bewuste fraude bij de billing - je kunt er toch geen 'normale bug' of 'randconditie' meer voor verzinnen. Denk je niet dat zo'n bedrijf merkt dat het telefoontje of SMS niet aankomt en daarom de poging herhaalt? Het probleem is hier uitgaand gesprekken vanaf een ziggo aansluiting . Blijkbaar naar een duur tarief nummer . Degene die de dure rekening moet betalen vraagt zich af of de uitgaande gesprekkenuberhaupt wel gevoerd zijn vanaf z'n aansluiting. Dat is een ander soort probleem dan de fraude op basis van 'ik heb teruggebeld naar een gemiste oproep van een onbekend nummer en nu blijkt mijn terugbel naar heel duur nummer geweest te zijn' .

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha