Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-08-2017, 10:36 door Tha Cleaner

Door Anoniem: Even een vraagje. Een bekende van mij heeft een flinke telefoonrekening kregen voor het bellen naar een 0909 nummer. Meerdere malen per dag voor een periode van 2 weken. ISP is Ziggo en ze hebben een Cisco EPC3928AD. Iemand wel eens van dit verhaal heeft gehoord ? Grote kans op een modem hack. Dit verhaal heb ik eerder gehoord, in de context van een concurrent van Ziggo. Heb je nog wat meer informatie, i.e. het 0909 nummer waar naartoe gebeld is ? Op basis waarvan? Bij Ziggo heb je eigenlijk geen toegang tot enige telefoon gegevens via de Interface. Waarbij je bij de meeste ADSL providers dit wel hebt. Dat jij het wel eerder hebt gehoord zegt natuurlijk helemaal niets t.o.v. deze case. Hoe kom je dus tot de conclusie dat dit een "grote kans is op een modem hack"? De kans is namelijk veel groter, dat het gewoon gebeld is door iemand in het huishouden. Telefoon nummer is al eerder genoemd in dit topic. Door Anoniem: Zie ook deze ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha