Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-08-2017, 10:42 door Anoniem

Vandaag de dag zien we dat allerlij diensten, van LinkedIn en Facebook, tot aan bitcoin trading platformen, hard bezig zijn om met 2-factor authenticatie oplossingen zoals Google Authenticator de veiligheid voor gebruikers te verhogen. Met Google Authenticator moet je mbv een app op je telefoon een one-time password creeeren, zodat hackers ook met onderschepte credentials niet op je account kunnen inloggen. Wat ik mij afvraag is of Nederlandse providers ook van plan zijn om met dergelijke verbeteringen op het gebied van veiligheid te komen. Bij de meeste providers lijkt de verdere ontwikkeling op dit gebied, bijvoorbeeld bij Webmail, en bij Self-care omgevingen volledig stil te staan. Weet iemand of providers uberhaupt nadenken over dit soort vraagstukken ? En is er een rol voor het NCSC, om hen een zetje in de goede richting te geven, bijvoorbeeld in het kader van de Nationale Cyber Veiligheids Strategie ? Indien de accounts van Nederlandse internet gebruikers, bij de eigen providers, (eindelijk) eens ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha