Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-08-2017, 08:56 door karma4

Door Neb Poorten: ... De praktijk is dat die dingen heel erg zinvol zijn om fouten uit software te halen. Moet de fabrikant echter wel zorgdragen voor een versleutelde, niet te onderscheppen overdracht van deze gegevens. Ze kunnen heel nuttig zijn. Dat is wat anders dan dat het per definitie de aangewezen weg is om een probleem te herleiden. Voor thuis maak ik me niet zo druk. Met gevoelige omgevingen op het werk ligt dat anders. Dan krijg je de weg van een ticket met tracking en als er geen voortgang moeten ze als support voortgang tonen in hun systeem. Elke actie zinvol of niet is voortgang. Ik heb inderdaad vaak genoeg meegemaakt dat de leverancier database dumps en alle gevoelige informatie vroeg omdat ze het anders bij hun niet zouden kunnen naspelen. Met testscenarios is/was het probleem ook na te spelen maar dat vond men niet echt genoeg. Oss of gesloten maakt weinig uit omdat de support standaard uitbesteed is.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha