Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-11-2002, 12:53 door bhold

SSO en PKI zijn systemen die pas relevant zijn nadat het gebruikersbeheer op orde is. Onze ervaring is dat certificaten anders niet goed de gebruikersmutaties volgen. Verder is één keer aanloggen alleen verantwoord als de autorisaties in de aangesloten systemen onder controle zijn. Finse Universiteiten hebben een artikel geschreven over hun ervaringen met PKI roll-out die dit onderstreept. Wij zijn een Nederlandse software leverancier die PKI en SSO kan leveren. We doen dat altijd in combinatie met het opzetten van een goed Role based gebruikersbeheer over de belangrijkste IT-systemen heen, eventueel aangestuurd door een HRM systeem. Hiermee reduceer je 1. helpdesk kosten 2. PKI beheerkosten (waar ook in eerdere reacties aan gerefereerd wordt) en 3. verhoog je het beveiligingsniveau. Ik heb met een collega een artikel over 'HRM based security management' geschreven, dat gaat in op een PKI uitrol voor middelgrote ondernemingen. Dit wil ik met plezier toesturen. mijn email: ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha