Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-08-2017, 17:34 door karma4

Door Anoniem: Geen wachtwoorden doorgeven via Email maar doorbellen. Waarom zou iemand je telefonisch een wachtwoord moeten kunnen verstrekken ? Vanuit het oogpunt van non-repudiation kan je beter het wachtwoord geautomatiseerd kunnen aanmaken, en vervolgens enkel en alleen verstrekken aan de persoon die deze gaat gebruiken. Er is geen reden waarom beheerders, of helpdesk medewerkers, je wachtwoord zouden moeten kunnen zien, bepalen, verstrekken etc. Zo heb je accountability, doordat alleen de gebruiker het wachtwoord kent. Het is gecontroleerde unlock van een gebruiker meet een nieuw eenmalig password. Bellen is een extra validatie op de juiste persoon. Een automatische unlock en nieuw ww is een gap wegens ongecontroleerde unlock/change. In het publieke domein is daar behoorlijke misbruik van gemaakt via "geheime" vragen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha