Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-08-2017, 09:25 door Anoniem

"Ik heb eens gekeken wat Redhat vraagt voor eenvoudig support (verplicht) voor software die gratis is. Het is net een andere insteek als gratis support bij een eenmalig aanschaf (MS). Reken eens met 4 jaar waarna de boel vervangen moet zijn. OSS of closed maakt niets uit voor veroudering. Dan is OSS ineens 2 keer zo duur als propierty voor aanschaf. Dan hebben we het niet eens over de project-kosten met alle manuren (dienstverlening)." die support is er eerder voor om managers een warm gevoel te geven die niet weten wat hun werkvloer kan. mensen die zelf hun broek op kunnen houden doen CentOS of ScientifcLinux oid of misschien wel Debian. ook is het mogelijk een CentOS machine tot rhel te yummen en dan toch nog support te regelen en daarnaast is het support van RH een leveltje profesioneler en kwalitatiever dan wat je voor een pakketje via een call center waar een MBOer zit bij MS krijgt. Ook is de RHEL support voor het gehele OS met alle pakketen erbij, bij MS tik je per pakket af. Het is dus appels met ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha