Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-08-2017, 17:02 door karma4

Ik snap de hele situatie van TS niet. Ik ben gewend aan een machine/desktop van de zaak (VPN voor thuiswerk). Geen mogelijkheid tot een toegang via eigen machines of het zou om een gecontroleerde remote desktop moeten zijn. Project/werk afgelopen machine inleveren en alle toegang as verdwijnt. Soms is het slepen met meerdere laptops, het zij zo. De gevallen met open internet access heb ik gezien als bypass door het niet faciliteren van de benodigde techniek door ICT clubjes dan wel een marketingclubje die op eigen houtje wel iets in de cloud oplost. Het gebruik van shared accounts ligt in dat verlengde waar de ICT faalt om tijdig autorisaties te regelen (9 maanden wachten meegemaakt) zoekt de lijn organisatie eigen oplossingen. Volgens TS: - Zo te horen gaat het om een shared account en deze wordt door stagiaires bij het bedrijf voor het gangbare werk. - Het gangbare wordt benoemd als het uitvoeren van werkzaamheden bij klanten van dat IT-bedrijf. Dat je uit nieuwsgierigheid geprobeerd hebt om aan te ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha