Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-08-2017, 12:54 door Anoniem

Arnoud, Ik snap de lijn van je antwoord in dit geval toch niet . In alle soorten gevallen van afwezige of vertrokken medewerkers moeten er enorme procedures uit de kast komen om ingekomen werk mail te lezen of zelfs maar een out of office in te stellen. Dat geldt ook voor alle soorten cover-your-ass acceptatieregels die nodig zijn om (virus)en andere scanners op 'werkmiddelen' en internetverkeer van werkmiddelen te draaien. En hier zegt je simpelweg 'het is een werkmiddel, je werkt er allebei, niet zeuren' . Ik begrijp dat lezen van mail een stapje verder ligt dan het -in dit geval geclaimde - slechts een boodschap achterlaten. Ik ken ook de praktijk van het vlaaien/kroketten of welk 'mail sturen met ongelockte computer' dan ook, maar dat ligt m.i. wel erg dicht bij het probleemgeval van "mail aan onbereikbare collega recoveren" . Ik zou heel graag zien dat je wat duidelijker uitlegt waar de juridische grens en verschillen dan echt liggen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha