Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-09-2017, 22:34 door Anoniem

Bij twee grote klanten (banken) was het protocol als volgt: - onbeheerde niet gelockte werkplek = gele kaart - tweede constatering = rode kaart bij de ene/ontslag op staande voet bij de andere - derde constatering = bij de andere ontslag op staande voet Er waren geen screensavers actief, iedereen moest zelf actief locken. Daarnaast was het niet mogelijk om op andere afdelingen te komen zonder geautoriseerde pas. Verder werd er actief gecontroleerd en liepen bij beide banken er mensen van de beveiliging hun rondes, en per dagdeel kwamen ze ten minste 2 x op willekeurig tijdstip langs. Ze controleerden bij hun ronde op "niet gelockte systemen", openstaande kasten in lege kamers en dat soort zaken. En ontslag was geen angst praatje, heb bij beide meegemaakt dat er werknemers ontslagen werden. Overigens BYOD was uitgesloten, eigen apparatuur meenemen (tablet, laptop) was een no-go en reden voor een gele kaart en ontslag bij herhaling.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha