Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-09-2017, 11:34 door Anoniem

Door Anoniem Het artikel gaat trouwens over een heel andere situatie. Ik vermoed dat AP daar niet wil optreden omdat de privacywetgeving weliswaar voorschrijft dat verwerking van persoonsgevens toestemming vereist, maar niet dat een aanbieder een dienst moet blijven leveren als een klant die toestemming niet geeft. Dat NS met de invoering van de OV-chipkaart de voorwaarden heeft veranderd is, als je het zo bekijkt, een probleem waar AP helemaal niet over gaat. Daar kan ik me dus iets bij voorstellen. Bij de-anonimiseren via een pinbetaling is het volstrekt duidelijk dat de privacywetgeving en AP daar wél over gaan. Het gaat om een situatie waarin mensen (abonnementhouders) die met privacy willen blijven reizen, gediscrimineerd worden doordat ze meer moeten betalen dan mensen (abonnementhouders) die hun privacy laten afpakken. Daarmee zet NS reizigers onder druk om afstand te doen van hun recht op privacy. Je mag niet discrimineren op grond van huidskleur, geslacht, religie enzovoort. Waarom zou je dan wel ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha