Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-09-2017, 21:09 door Anoniem

Veel belangrijker is de situatie dat je door een storing of eigen fout niet uitchecked en dan je geld terug wilt. Dat kan alleen door je gegevens door te geven, en dan hebben ze natuurlijk alle persoonlijke informatie. (je zou denken hier is alleen een bankrekeningnummer nodig maar nee ze moeten dan ineens ALLES weten) Correcte implementatie zou zijn om helemaal niets nodig te hebben behalve de kaart zelf, en dat je dan je krediet op de kaart zelf teruggestort krijgt. Waarmee dus zelfs "alleen rekeningnummer" reeds teveel informatie is, wier verstrekking onnodig zou moeten zijn. Waarmee waarmee de ov-faalkaart meervoudig tekortschiet. Een manier om dat te realiseren is dat een conducteur of stationspersoneel als er iets fout is gegaan, de "anonieme" OV-chipkaart inleest en vervolgens op basis daarvan een fysieke bon uitschrijft waarop het unieke nummer van die OV-chipkaart NIET wordt genoteerd. Met die bon (als bijlage bij een aanvraagformulier) kan de reiziger dan het te retourneren bedrag bij de balie ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha