Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-09-2017, 09:38 door Anoniem

Door Anoniem: Wat heb je toch te verbergen. Het is goed voor de economie en je kan reclame beter aanpassen aan de reiziger. Geen irritante reclame meer, maar gepersonaliseerd naar elke voorbijganger. Omdat gepersonaliseerde reclame niet werkt voor de consument. Je wordt op internet samen met 98 andere personen immers ook constant lastiggevallen met reclame voor een apparaat dat je vorige week gekocht hebt (of besloten hebt niet te kopen). Zodat ze de honderdste persoon die nog twijfelt kunnen overhalen om het alsnog te kopen. Het reclamebureau scoort, want hun conversie ratio m.b.v. retargeting is nu 1%, wat in dit theoretische geval vele malen hoger is dan de conversie ratio zonder retargeting. Helaas kon dit alleen bereikt worden door het voorschotelen van _extra_ irritante reclame aan 99% van de bezoekers en kreeg maar 1% relevante reclame voorgeschoteld. Verwacht niet veel anders van "gepersonaliseerde" reclame op dit soort zuilen. Jouw belang staat niet voorop.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha