Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-09-2017, 11:33 door Anoniem

Waarom stuurt men dan niet een notificatie per sms, naast de mail die je krijgt (voor het geval je je mail niet leest, of vergeten bent je mailadres aan te passen). Mijnoverheid staat pas in de kinderschoenen. Over 5 jaar lacht eenieder om de aanvangsproblemen. Mijnoverheid zal dan de meest simpele en overzichtelijke App zijn die er bestaat,waarin het onmogelijk is om nog berichten te missen. Om te voorkomen dat berichten worden gemist kan een e-mailadres aan het MijnOverheid-account worden gekoppeld en een herhaalnotificatie worden ingesteld. Is het niet beter/makkelijker om een forward-adres in te kunnen vullen? Waarom moet alles wat gedigitaliseerd kan worden, alleen nog maar digitaal beschikbaar zijn? Waarom is de overheid/politiek van mening dat in een participatiemaatschappij (jeukwoord) de burger niet in staat is zelf een keuze te maken hoe hij/zij met de overheid wil communiceren: Aan de balie, per telefoon, per brief, of electronisch. Het zou allemaal mogelijk moeten zijn, totdat blijkt dat ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha