Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-09-2017, 09:18 door Anoniem

Door Anoniem: Waarom stuurt men dan niet een notificatie per sms, naast de mail die je krijgt (voor het geval je je mail niet leest, of vergeten bent je mailadres aan te passen). Eh - als mensen zelf hun e-mail adres niet invullen, waarom zouden ze dan wel hun mobiele nummer invullen? En laten we wel zijn, inloggen met DigiD is natuurlijk voor veel mensen een jaarlijks wederkerend drama. Dat moet ook makkelijker kunnen. Wie regelmatig in zijn berichtenbox kijkt (en bij zijn ziektekostenverzekering etc) gebruikt DigID veel vaker dan jaarlijks en dan weer je je wachtwoord nog wel. En daarnaast is de overheid druk bezig om andere methoden van authenticatie in te voeren. Dus het komt eraan. Maar ja, je zult altijd nog IETS moeten doen. Waarom denkt men toch dat het "vroeger" allemaal zoveel makkelijker was, toen je alles op veelbladige formulieren moest invullen, opsturen en hopen dat je het goed gedaan had? Toen je de post door de brievenbus kreeg maar wel moest zorgen dat men je goede adres had, dus niet ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha