Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-09-2017, 12:38 door Anoniem

Door Anoniem: Eigenlijk lijkt de aanpak em dus heel simpel, als ik de commentaren hierboven zo lees: de overheid moet mensen de keuze geven tussen digitaal (gratis) en papier (kostprijs). Ga eens kijken hoeveel "digitaal" nu al gekost heeft puur aan alle servers, het uitgeven en bijhouden van "digid", en zo verder. Dat is echt niet gratis. Want waarom zou ik mee moeten betalen aan mensen die perse voor de duurdere commnunicatiemiddelen kiezen? Je kan het ook anders stellen: Als de overheid vindt dat ik maar "digitaal" moet, dan leveren ze daar maar de benodigde spulletjes bij. En dan niet "publieke terminals in de bibliotheek", maar "iedereen een overheidstablet", bijvoorbeeld verbonden met een eigen, beveiligd 3G-datanetwerk. En dan is papier ineens een stukje goedkoper. Je kan die rekensom dus net zo goed andersom leggen. Bovendien, reken jij eens uit hoeveel een enkele brief kost? Reken ook even de tijd mee die het kost om zo'n briefje te tikken. En als je eerlijk bent, te lezen. Dan vallen namelijk de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha