Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-09-2017, 11:47 door Anoniem

Door Anoniem: Je bedoelt, zodat de ambtenaren "efficienter ingezet worden". Het heeft niets met de burger helpen te maken, maar alles met middle managers die zich op efficiencycijfertjes doodstaren, ongeacht of de werkelijkheid ook verbetert. Het aantal Papsoort- en Aai-Die aanvragen verandert er toch niet door? Mischien wel dat de bezettingsgraad gelijkgestreken wordt en dat je daarmee minder ambtenaren nodig hebt. In theorie. Het heeft dus vooral te maken met interne organisatie waar de burger zich maar naar moet schikken dan dat de overheid zich schikt naar de burger. Ongeacht welke draai ze er natuurlijk publiekelijk aan geven. Maar urenlang wachten zoals bij het oude in-de-rij-staan voor het loket vlak voor de vakantie zou een uitzondering moeten zijn. Dan volgt dus de vraag, waar optimaliseer je voor? Als het alleen om de piekbelasting gaat, kun je nog steeds zeggen, "het is nu druk, maak maar liever een afspraak" en als mensen desondanks willen wachten dan kan dat ook. Maar in deze opzet mag dat ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha