Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-09-2017, 15:52 door Anoniem

Natuurlijk is dit een hellend vlak. Het begint met alleen tellen hoeveel mensen er naar je reclame kijken. Dan komt erbij hoe lang er gegeken wordt. Dan komt erbij wie ernaar kijkt, man of vrouw, oud of jong. Dan komt erbij of de toeschouwer lang of kort, dik of dun, verzorgd of onverzorgd is, dure kleding aanheeft of een joggingbroek. En, waarschijnlijk op een gegeven moment: of je kunt herkennen of je de persoon die naar je reclame kijkt al eerder hebt gezien. Wat dan kun je bijhouden of iemand vaker kijkt, en je kunt ook gaan bijhouden of een persoon die naar een McDonalds reclame heeft gekeken 5 minuten later de McDonalds binnenloopt (als je in de McDonalds ook zo'n camera ophangt). En dat kan allemaal prima zonder beelden op te slaan. Je process't de beelden direct, haalt de nodige info eruit, en slaat alleen die info op. En het reclamebedrijf zal zeggen dat er geen privacyprobleem is, omdat ze geen NAW-gegevens koppelen aan hun data. Ammehoela.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha