Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-09-2017, 15:45 door Anoniem

Ik heb al 15 jaar mijn eigen mailbak en mijn provider blokkeert poort 25 niet en eigenlijk zelden problemen met spam. Ik gebruik Kerio en dat werkt op basis van score wat je helemaal naar eigen inzicht kan instellen en dat werkt uitstekend, 98% van spam die ik krijg wordt ook als spam aangeduid en weg gefilterd. Ik zou niet meer terug willen naar provider mail. Toevallig laatst nog iemand met ziggo mail op een laptop, die kwam op bezoek en wilde wat versturen gelijk een melding dat er "geauthentiseerd moest worden voor poort 25" en het mailtje is in een diepe put verdwenen. Ik weet niet welke techneut daar deze melding gemaakt heeft maar het komt blijkbaar niet bij ze op dat zo'n melding ook begrijpelijk moet zijn voor de simpele consument/klant want die haalt nu z'n schouders op.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha