Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-09-2017, 22:10 door Anoniem

Mijn provider (XS4ALL) geeft aan zijn gebrukers de keuze om al of niet het spamfilter te gebruiken. Mails die onder spam vallen worden in een speciale box geplaatst. Daar kun je zelf bekijken of de mail al dan niet ongewenst is. Vind ik een hele mooie methode, zij het dat dat ik niet weet of er bij het verwijderen ook spmmails rigoreus weggegooid worden. Ik weet van het voorheen instelbare filter dat je dat kon kiezen voor bepaalde spam detectiemachines. Bijv. voor spamcop. Die keuze is helaas verdwenen. Mijn eigengemaakte filters bestaan nog steeds, maar ik kan ze niet meer editen en zelfs niet eens verwijderen... Geen idee dus wat er in het standaard filter staat en of er iets direct weggegooid wordt ipv in de spambox te komen. Ik moet wel zeggen dat ik nog nooit mail gemist heb, tenzij het in die spambox terecht kwam. En dan is er ook nog de mogelijkheid uitzonderingsregels te maken. Ik vind het op zich een erg fijne methode: mijn (normale) mailboxen blijven volledig verschoond van spam. Een zeldzame ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha