Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-09-2017, 12:54 door Anoniem

Door Briolet: Door Anoniem: Nog een reden om heel DigiD zo min mogelijk te gebruiken. … Want de kosten van 14 en 57 cent worden gewoon doorberekend aan de klant.... TheYOSH Als ze het per brief sturen zijn de kosten nog iets hoger en dat wordt ook aan de klant doorberekend. Het enige probleem wat ik hier zie is dat ze die kosten wel heel hoog inschatten voor een geautomatiseerde digitale dienst. De 57 cent lijkt een gekunsteld bedrag dat net onder de prijs van een brief gekozen is. Als jij met bulk brieven stuurt, kosten ze echt geen 57 p/stuk hoor. Eerder 5,7 ct. Maar de belastingbetaler heeft het debacle DIGID toch al betaald? Waarom moet het nog een keer betaald worden dan? Wie kan mij deze onnozele logica uitleggen? Wie is er verantwoordelijk (Wie moet het dus betalen)? En managers (slechte) kijken alleen naar de bonustermijn. Als die gehaald is, met liegen en bedriegen, verdwijnen ze weer naar een volgende debacle. Persoonlijk aansprakelijk stellen die lui, anders los je het nooit op. <einde>

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha