Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-09-2017, 22:02 door Anoniem

Door Anoniem: Eigenlijk merkwaardig. Collega XS4ALL die onder dezelfde KPN-paraplu valt heeft het spamfilter uitstekend voor elkaar. Zou toch geen probleem mogen zijn dat de collega's elkaar (tegen vergoeding) bijstaan in zo'n kwestie? Xs4all heeft Unix gebaseerde mailservers, en een ruime traditie van het gebruiken [en zelf patchen] van allerhande open source code . Het spamfilter is gebaseerd op het scoren op basis van allerlei blacklists en content kenmerken . KPN heeft vzviw een Exchange gebaseerd mailplatform , en een traditie om producten 'met support' te willen gebruiken. Die aanpak staat helemaal haaks op elkaar, en dan kunnen experts van het ene platform gewoon niet zoveel bijdragen om 'even' de problemen op te lossen in het andere platform . Natuurlijk heeft xs4all een aantal mensen die heel erg goed zijn, en slim kunnen meedenken, maar je waarde als expert is minder groot als je in een totaal vreemd platform gebouwd met heel andere componenten moet springen. Zelfs al zou KPN kiezen om het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha