Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-09-2017, 17:38 door Anoniem

Door Anoniem: Ik zit bij XS4ALL maar bij mij komt mail van hotel keten Van der Valk gewoon in spambox ,NIET eens zo ingesteld!!!! Dus ??? anoniem.vr.gr. Zelfs het beste spamfilter is niet perfect. Er zijn altijd fout-positieven (e-mails die ten onrechte als spam worden gemarkeerd) en fout-negatieven (spam die wordt doorgelaten) mogelijk. Hoe beter het spamfilter hoe minder het er zijn, maar 0 is niet te garanderen. Door niemand. Voor zover ik weet werkt XS4ALL nog steeds met een verzameling van blacklists, dus lijsten van IP-adressen waarvan bekend is dat er spam vandaan is gekomen. Die e-mail noeft maar via een server getransporteerd te zijn die ook voor spam is gebruikt om dit te veroorzaken. Als je het spamfilter e-mail alleen laat markeren en niet apart zetten, dan kan je kijken of je in je e-mailclient filters zo in kan stellen dat afzenders die in je adresboek staan altijd in je inbox komen en pas bij onbekende adressen die spam-markering op te pakken en het in een spamfolder of zo te plaatsen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha