Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-09-2017, 20:47 door Anoniem

Door Anoniem: Ik zit bij XS4ALL maar bij mij komt mail van hotel keten Van der Valk gewoon in spambox ,NIET eens zo ingesteld!!!! Dus ??? anoniem.vr.gr. Dat komt wel eens voor. Dan staat er iets in de mail, dat door het spamfilter als spam beschouwd wordt. Het spamfilter is nu eenmaal gebaseerd op bepaalde regels en dat kan af en toe verkeerd uitpakken. Er is (bij XS4ALL) een hele eenvoudige oplossing voor: - open je mailbox via de XS4ALL webmail - klik rechtsboven op 'Instellingen' - klik bovenaan bij de tabbladen op het tabblad: Greenlist - voeg onderaan bij "Voeg e-mail adres of domein toe (zal nooit als Spam gezien worden)" het betreffende emailadres van Van der Valk toe. Dat zou bijv. kunnen zijn: valk.nl of valkexclusief.nl - klik op de regel eronder: "Voeg e-mail adres toe aan deze lijst". ik heb dat zelf gedaan met alle mailadressen van familie en kennissen en 'zaken'relaties.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha