Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-09-2017, 21:10 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Ik zit bij XS4ALL maar bij mij komt mail van hotel keten Van der Valk gewoon in spambox ,NIET eens zo ingesteld!!!! Dus ??? anoniem.vr.gr. Klagen bij die keten. Vast en zeker iets te maken met hun config: https://internet.nl/mail/valk.com/ xs4all heeft een luxe helpdesk . Die kun je beter vragen om hulp op welke grond de mail als spam gezien werd, en wat je kunt doen om dat te voorkomen. Het is helemaal niet gezegd dat van der valk iets fout doen of echt iets kan doen om dit te voorkomen. Als van der valk ean grote batch nieuwsbrieven uitstuurt kan xs4all puur op de piek aan mailberichten wellicht denken dat het spam is . Ook al zijn alle brieven echt netjes aangevraagd door de klant. En sommige mensen gebruiken de 'rapporteer als spam' knop gewoon als 'afmeldknop' voor mail waarvoor ze zichzelf echt en bewust hebben aangemeld . Als dat te vaak gedaan wordt , wordt de mailing als spam gevlagd . Kortom - vragen over het waarom van het xs4all spamfilter moet je aan xs4all ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha