Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-10-2017, 11:31 door karma4

Door Anoniem: Ga jij nu eens die vendor aanspreken? Meld je ons even hoe goed je resultaat daarbij is? Je spreekt je zelf volledig tegen en ziet dat niet eens. ALM is een taak van degeen die het product in beheer heeft. Als consument ben je daar zelf voor verantwoordelijk om op tijd als het EOL is vervanging te regelen. Als ICT dienstverlener, maker van een medisch apparaat, Turnkey oplossing of COTS pakket ligt het daar om de onderdelen goed samen te stellen voor onderhoud die de klant wel moet afnemen dan wel nieuwe producten. Het gaat gewoonlijk mis bij het onderhoud plannen bij de klanten/afnemers. Hier is een OSS verhaal storend en veroorzaakt veel ellende. Onderhoud hoeft niet en alles is toch gratis. Daarmee gaan de onderhoudsbudgetten weg en wordt er geen eol vervanging gepland. Geen onderhoudsbudgetten en geen EOL vervanging is de definitie van een LOCK-IN, verndor lockin met een dienstverlener. Ga je maar eens in een bedrijf aan budgetten en verwachtringen sleutelen als het eenmaal zo fout ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha