Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-10-2017, 15:13 door Anoniem

De FBI vroeg Apple vervolgens om te helpen bij het ontgrendelen van het toestel. Apple weigerde dit, waarop de opsporingsdienst naar de rechter stapte. Correctie, Apple heeft direct medewerking verleend en meegewerkt aan 3 a 4 andere opties (oa de backup optie via een bekende wifispot). Helaas bleek dat uiteindelijk niet te werken omdat de politie fbi zelf had lopen kloten met wachtwoord resets. De optie die daarna is voorgesteld werd apple te gek omdat het voor heel veel meer gebruikers een gevaar zou kunnen opleveren. Die inschatting bleek al heel snel volledig juist, van allerlei kanten werd er druk op de ketel gezet uit politie organisaties die graag wilde dat apple wel hack software voor haar producten ging schrijven omdat die organisaties vele tientallen iphones hadden liggen die ze graag ook allemaal wilden unlocken. Kortom, apple had tijdig door dat deze zaak slecht een excuus was om een vinger achter de deur te krijgen. Apple had tijdig door dat als ze de deur op een kier zou zetten met deze vorm ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha