Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-10-2017, 10:50 door Anoniem

Het is werkelijk schandalig hoe Stedin bij mensen een slimme meter door de strot duwt. Laatst een brief van Stedin ontvangen dat ik een slimme meter krijg en of ik de afspraak met de monteur wil bevestigen. Hiervoor heeft Stedin een specifieke link in de brief genoemd. De brief laat weten dat ik de slimme meter ook kan weigeren en dat ik dit "via de website" kan aangeven. Nu ontbreekt er een specifieke link. Op de Stedin website moet je zoeken voordat je op de pagina komt waar je kunt aangeven dat je de slimme meter niet wil. Deze pagina laat eerst allerlei zogenaamde voordelen van de slimme meter zien. De pagina vraagt me vervolgens of ik al deze voordelen echt niet wil. Ik ben geen gekke Henkie en zit niet op een slimme meter te wachten, dus ik kies voor nee. Nu moet ik mijn gegevens invullen en een reden geven waarom ik de slimme meter niet wil. Pas dan ben ik er vanaf. Voor de minder vasthoudende burger zijn dit veel te veel stappen om de slimme meter te weigeren. Wat is jullie ervaring hier mee?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha