Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-10-2017, 11:51 door Anoniem

Door Anoniem: Stel: Heb je het nu over werkelijk een probleem, of een hypothetische vraag? Dus, maar even een emailtje naar 't NCSC. Komt een ontvangstbevestiging, en verder niets. Wat verwacht je nu? Dat ze je direct terug bellen? Of dat ze je dagelijks op de hoogte houden? Heb je daarna nog een keer met ze contact op genomen? Welke Email adres heb je gebruikt? Dan maar een emailtje direct naar de persoonlijke email adressen van Klaas Dijkhoff en Patricia Zorko. Wat verwacht je van hun? Dat ze direct jou terug bellen? Ze sturen het hoog uit door naar het NCSC. Komen redelijk vlot leesbevestigingen van de interne (niet echt up to date, en inherent kwetsbare) Microsoft Exchange servers, incl meta data met account info uit de LDAP/AD en info over interne beveiliging structuur. Lees bevestiging zegt bij een extern systeem, niet dat ze het bericht ook werkelijk gelezen hebben. Lees en ontvangst bevestigingen doen tegenwoordig niet zo veel meer en zijn zeker niet betrouwbaard. Maaar geen reactie van de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha