Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-10-2017, 21:34 door Anoniem

Door Anoniem: Met een eigen domein is dat eenvoudig en zo weet je altijd waar het vandaan komt als je ineens SPAM krijgt op zo'n adres. en dan wat ga je daarna dan doen? ik bedoel, is het kalf dan al niet verdronken? Die ervaring heb ik: ik ontving op een uniek e-mail adres gelinkt aan bestel-puntje-nl, een e-mail uit Roemenië, met in het duits een verzoek om de openstaande rekening te betalen. Daarop heb ik de moedermaatschappij gebeld met de vraag of ze e-mail adressen verkocht hadden. Uiteraard was het antwoord ontkennend, waarna ik hen op de hoogte bracht van mijn vermoeden dat ze gehackt waren. Ze zouden mijn detailinfo voorleggen aan hun programmeur (dat zei me al genoeg), waarna ik niets meer hoorde. Een tijdje later heb ik een update gevraagd, maar wederom niets gehoord, waarna ik melding heb gemaakt bij de Autoriteit Persoonsgegevens, incl details. Wat schetst mijn verbazing dat ik zowaar werd gebeld door de AP, met de vraag of ik na melding nog wat vernomen had. Op mijn vraag wat ze met de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha