Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-10-2017, 09:12 door Anoniem

Door Anoniem: Wat dat betreft is het risico bij ING heel wat beter gespreid Dat is op zich wel zo, echter daar ging het hier niet om. Het ging niet om betalen via ING maar inloggen bij andere (overheids-) instanties via ING. En nog steeds is niet 100% duidelijk of daarbij wel of niet (elke keer!) een TAN-code gebruikt moet worden. Want alleen dan zou het een 2-factor inlog zijn (zoals DigID). Wacht even "een 2-factor inlog zoals DigID" dat is OOK te kort door de bocht want dat is bij DigID ook optioneel. Waar kennelijk jouw kritiekpunt zit is dat de verwerker van de informatie beslist of 2nd factor authenticatie nodig is voor de toepassing. Die kritiek heb ik vaker gehoord, wellicht zou je bij DigID willen kunnen instellen dat je altijd 2nd factor wilt ook als de verwerker het niet eist. Maar dat is dan dus niet iets nieuws voor IDin. En het moet ook ergens anders worden opgelost dan bij de bank.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha